הכירו את רייזי הורוביץ, פילנטרופית אמריקאית וממייסדי BDA Investments

 

רייזי היא בת למשפחת הורביץ, הבעלים של קבוצת BDA, שמחזיקה בחברות השקעות בינלאומית, אשר משקיעה במגוון רחב של תחומים. משפחת הורוביץ ידועה בקרב הקהילה העסקית בניו ג'רזי בענף הנדל"ן המקומי וגם בפעילות הפילנטרופית שלה, בשנת 2020 אף זכתה בעקבות פעילותה, לפרס ואות הוקרה על ידי הסנאט של מדינת ניו יורק.

את הפעילות הפילנטרופית של הקרן מובילה רייזי הורוביץ, המשמשת כיו"ר משותפת ב-BDA, ומנהלת בכירה ב-NACHAS HEALTH & FAMILY NETWORK, ארגון ללא כוונת רווח מניו יורק, שנועד לסייע לניצולי שואה.

הסיפור של רייזי הורוביץ הוא מהסיפורים שמעוררים השראה אצל כולנו, וגורמים לנו לחזור להאמין שוב בטוב של האדם. רייזי היא לא פחות ממגדלור של תקווה לאלפי ניצולי שואה בעולם, לאחר שבמשך למעלה מ-22 שנים היא מקדישה את עצמה ואת זמנה לטיפול בקהילה גדולה ביותר של ניצולי השואה בעולם, הנמצאת בארה"ב. כבת גאה לניצול שואה, רייזי בעלת אמפתיה ייחודית והבנה מדויקת של הניואנסים הקטנים ביותר, הנדרשות במהלך טיפול באוכלוסיה מיוחדת זו. המסירות רבת השנים והחמלה הרבה שמפגינה רייזי, הם הבסיס להתפתחותה של תוכנית הדואגת לצרכים הפיזיים, הרגשיים והרוחניים של ניצולי השואה.

כבוגרת מכללת ברוקלין, רייזי הורוביץ תמיד הרגישה צורך לחולל שינוי בעולם. היא החלה כמתנדבת בחדר המיון של רמב"ם בשעות הערב, שם צברה מוניטין כפעילה נחושה ומסורה, לאחר מכן, הצטרפה לרשת "Nachas Health and Family Network" כדי לנהל תוכניות סיוע עבור האוכלוסייה המבוגרת, בה היא נמצאת עד היום.

ב-1995 היא עמדה בראש המאבק לסיוע לניצולי שואה לקבלת פיצויים מועידת התביעות, תהליך ארוך ומסובך שהיה מאתגר הן פיזית והן רגשית. תוכנית הפיצויים נוצרה בהשראת הרצון להחזיר את הכבוד והרווחה הכלכלית לאנשים שאיבדו הכל, ובכל זאת יצאו הצליחו לבנות מחדש את חייהם מחדש. הנחישות שלה יחד עם רגישות, הביאו להישגים רבים, ועד מהרה עודדו רבים אחרים להגיש תביעות לקבלת פיצויים, ובסופו של דבר למעלה מ-5,000 ניצולים, זכו לקבל בזכות התוכנית פיצויים בסכומים כאלה ואחרים.

ככל שעבר הזמן, מצד אחד, האוכלוסיה לה העניקה רייזי סיוע גדלה, אך מצד שני הזדקנה, על כן, רייזי, בסיועה של הגברת פרומי ציזנר והצוות יוצא הדופן ב-Nachas, יצרו את תכנית ניצולי השואה הייחודית.

עם הזמן, נוספו יותר ויותר תוכניות, שבאו להעניק סיוע למבוגרים, בכל הנוגע בהפגת הבדידות, תזונה ובריאות, בהתאם לצרכים המשתנים שלהם.

כך יצרו רייזי הורוביץ ופרומי צינזר, קהילה חמה ומחבקת, שהמשיכה לספק ארוחות מזינות לאוכלוסיה המבוגרת ולשוחח עמם טלפונית באמצעות שיחות ועידה, גם בימי הקורונה.

רייזי הורוביץ מהווה מקור השראה ומספקת תמיכה ואהבה לאוכלוסיה המבוגרת, ולניצולי השואה בפרט, ומבטיחה ששנות הזהב שלהם יהיו מלאות באושר, שמחה וסיפוק.

בנוסף, לפעילותה הפילנטרופית החשובה ביותר, רייזי הורוביץ מכהנת כאמור כיו"ר משותפת של קבוצת BDA, חברה לניהול קרנות השקעה אלטרנטיביות, המתמחות בהשקעות בינלאומית. BDA זיהתה את הפוטנציאל הרב שיש בהשקעות אלטרנטיביות בישראל, וקרן BDA שבבעלותה רוכשת נכסי משרדים בהזדמנות ובהנחה על מחיר השוק, ומשנה את ייעודם למלונות, ומציעה למשקיעים הזדמנויות השקעה קורצות.

 

רייזי הורוביץ - פילונטרופית ויו"ר משותפת ב-BDA

אולי יעניין אותך גם