האם השקעה בדור ה-Z תמשוך את התיירות בחזרה לשיא?

 

סימנים רבים על מגמה חיובית שהולכת וצוברת תאוצה בחודשים האחרונים, בענף התיירות העולמי, כאשר יעדים רבים חוו שיפור ניכר בהשוואה לחודשים הראשונים של השנה, כשהביקוש למדינות חופים, כמו מקסיקו וליעדים יותר מבודדים, כמו האיים הקאריביים למשל, מגיע אף לרמות של טרום הקורונה. רבים מדברים על הצורך הרב של תיירים להתאורר, להירגע מהתקופה הקשה ולקחת חלק בהרפתקה חדשה ומרגשת במדינה רחוקה.

אבל אם יש אוכלוסיה שיותר מכל, משקיעה הרבה יותר בנסיעות לחו"ל ושמה אותם בראש סדרי העדיפות שלה, היא האוכלוסיה הצעירה, שמכונה דורות ה-Z וה-Y,  כאשר לפי סקר שערכה חברת בוקינג, מהמובילות בעולם להזמנת מקומות לינה, עולה כי 65% מדור ה-Z ציינו כי הם הולכים להוציא את כספם על טיולים בשנים הקרובות.

לפי מחקר שנערך עבור ארגון התיירות העולמי (UNWTO), הדורות הצעירים הללו, הולכים להיות אחת האוכלוסיות המרכזיות שיצרכו שירותי תיירות בשנים הבאות, כאשר הם צפויים להיות קהל חוזר, אשר יהיה בין הראשונים שיגלה מקומות ויעדים חדשים ויתן להם ערך רב יותר, תוך שימוש באמצעים טכנלוגים חדישים ומתקדמים.

לסקרים ומחקרים אלה יש חשיבות מכרעת עבור ענף התיירות העולמי, שנמצא כיום בתקופה לא פשוטה. הדורות הצעירים הם אלה שיכולים למשוך את הענף קדימה ולהחזיר אותו במהרה לימים של טרום הקורונה, ועל כן השקעה בדור ה-Z וה-Y אמורה להיות בעדיפות עליונה של מדינות רבות.

 

השקעה בדור ה-Z וה-Y צריכה להתחיל עוד היום

הדור הצעיר הוא דור שחושב אחרת, גם בכל הנוגע לתיירות. הטיולים שלהם הרבה יותר מתוכננים ומוקפדים, הדורות האלה הרבה יותר מודעים ומשווים מחירים כל הזמן, שכן המחיר הוא אלמנט מרכזי עבורם בתכנון  טיולים וחופשות.

ענף המלונאות בישראל, צריך להתאים את עצמו לדורות הצעירים הללו, ולהקים בתי מלון בוטיק, שיענו לצרכיהם לחופשה זולה יותר, שמתמקדת יותר ביעד עצמו, מאשר במקום הלינה.

השקעה בדור ה-Z וה-Y צריכה להתחיל עוד היום, על מנת לענות לביקוש שיגיע בשנים הקרובות, כאשר הדורות הללו צפויים להיות הקהל המרכזי שיצרוך שירותי תיירות, בייחוד במדינה חמה עם מזג אוויר שמשי רוב השנה, כמו ישראל.

בזמן שמגזינים רבים מכתירים את תל אביב לאחת מערי התיירות המבוקשות בעולם, וכשצעירים רבים מכל העולם לוטשים עיניים אל העיר כיעדם הבא, המחסור הצפוי בבתי המלון באזור, מצריך תכנון עתידי שיכלול עמידה בביקושים הצפוים בשנים הבאות, לבתי מלון.

עידן הקורונה, צפוי לשנות את ענף התיירות העולמי. אמנם ימים אלה, מעט רחוקים מימי הזוהר שחווה הענף טרום הקורונה, עם זאת, דווקא הקורונה, העלתה עוד יותר את הרצון של רבים לצאת לחופשות בחו"ל, ליהנות ולטעום את העולם.

לאט לאט, העולם לומד לחיות עם הקורונה, ויותר ויותר מרשים לעצמם לטוס ולצאת לחופשה, שכל כך חלמו עלייה, בתקופה האחרונה. זאת תוך שמירה על הבטיחות והימנעות מסיכונים מיותרים.

קרן BDA פותחת עבור משקיעים רבים אפשרות לרכוב על גל השקעות הנדל"ן בישראל

ענף המלונאות בישראל, נמצא היום בנקודה בה קיימות הזדמנויות השקעה משתלמות, היות וגופי השקעה רבים, כמו קרן BDA, רכשו נכסי נדל"ן בהנחה בעקבות משבר הקורונה, ואותם הם מתכננים להפוך למלונות בוטיק, באזור תל אביב, שיתנו מענה לצעירים הרבים שצפויים לפקוד את ישראל, בשנים הבאות.

קרן BDA פותחת עבור משקיעים רבים אפשרות לרכוב על גל השקעות הנדל"ן בישראל, שנמצא בנקודת רתיחה, ולהשקיע בענף שצפוי לחוות התאוששות מרשימה בשנים הבאות, כאשר הביקוש לתיירות ולחופשות בישראל ובעולם כולו, צפוי להגיע לרמות גבוהות, והתשואה על ההשקעה במלונות צפויה להיות כדאית ומשתלמת.

אולי יעניין אותך גם